Men Philip har ju sin katt haha !!!!

Just nu sitter jag och speler gitarr och har nyss pluggat till so provet som vi har på torsdag. Känner en riktig avundsjuka till de som är på ledar resa till hemavan nu. Kommer kännas tomt på skulan imorgon då de inte är där. Men men jah har ju handens arbete istället och det är säkert roligare för då får man ju ha slöjd.

Peppar fredag


Skulle försöka göra nåt coolt i photoshop men det blev fel och sen råkade jag trycka på nån knapp satt det blev såhär. Ska försöka igen en annan gång då jag har tid :)
Men jag har en vision om hur det ska se ut och det kommer inte se ut såhär :P

Bilden är från i lördags lägger in fler bilder sen :)

Kommentarer
Postat av: JD ;P

det va ju jätte häftigt ju :D btw jag lånade visst min syrras url XD (bloggadress):):):)

2010-02-25 @ 14:52:26
URL: http://sandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0