Bee Gees

Nu är jag hemma från skolan och sitter och lyssnar på Bee Gees. Deras låtar ger mig en massa minnen från då jag va liten. Jag kom ihåg att jag och mina kompisar lyssnade på deras skiva då vi sydde barbie kläder. Det va jättekul att sy barbie kläder och vi tejpade typ inget. Tror jag har kvar några kläder jag sytt fast jag vet inte vart de är så jag kan inte visa.













Här får ni mina spellistor på spotify när vi ändå är inne på musik.

Rebecca
90tals låtar
låtar man e less på

(Vet inte varför jag sparar de låtar jag är less på i en spelista men dom är också bra så jag kanske vill lyssna på dem sen när jag inte är less på dem längre :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0