Ont i bena

Nu är jag helt slut efter att ha jobbat på Babbans disputations fest. Det var jag Malin Agnes och Simon som var där och hjälpte till. Vi var där till 2 och då var jag riktigt trött.Idag så for vi dit och städade lokalen där festen var.Vi blev också erbjudana ett sommarjobb på Annas catering för att vi hjälpte dem så mycket med maten de skulle göra. Så det känns riktigt bra fast först måste jag ringa dit och anmäla mitt intresse. Om jag jobbar där kommer jag att få servera på bröllop under sommaren som är deras specialitet. Lite synd att man mest kommer att jobba på lördagar då för ett det är oftast då folk vill ha sina bröllopp.


Nu när jag kom hem har jag också gjort lite palt så nu har jag typ paltkoma satt jag ska nog gå och lägga mig på sängen och läsa Twilight på engelska.

Ni kan ju gissa vad det är jag har fotat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0