DreamWorks

Jag har googlat och då hittade jag programmet som DreamWorks använder för att göra sina animerade filmer. Blev typ jätteglad då jag hittade det för vet är ju värsta proffsgrejer med stora möjligheter. Så därför så tänkte jag att jag skulle ladda ner testversonen för jag orkade inte fixa den riktiga nu när jag inte ens är säker på om jag vill ha programmet. Meeeen det sket sig för det blev nåt konstigt då jag försökte installera programmet så jag får fråga pappa om han kan hjälpa mig.

Sedan så såg jag ock Elvis på filmen monsters vs aliens för att få lite inspiration för mina kommande filmer.
Diggar den blåa saken :P



Tänk om man kunder göra såna här filmer då skulle jag va riktigt stolt över mig själv. Men det är ju bara att öva så blir man ju bättre bara jag får ner alla program.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0