Mitt största val hittills

Idag har jag Ellen Emelie och Amanda besökt naturprogrammet på minerva. Det var kul och trevligt och vi fick gå med en tjej som skulle visa oss runt lite. Fast jag tycker inte att hon gjorde det så bra för hon lämnade oss helatiden och gick iväg så att vi inte visste vart vi skulle gå. Men som tur är så har vi ju varandra satt det gick ju bra endå. Det var kul att se hur det var på deras lektioner och det kändes lite ovant att alla satt med datorer på lektionerna. Det kändes också bra att det var precis lagom varmt där. Det var tillockmed folk som gick omkring i t-shirts utan att frysa. Ganska ovanlig syn. Dessutom så har de riktigt sköna stolar med ryggstöd man kan gunga på.

Sen så måste jag ba säga:


Tummen upp för mig som äntligen har gjort gymnasievalet!!!!!



Jag valde:


1. Natur minerva
2. Entrepenör minerva
3. Natur dragon
4. Natur östra
5. Natur-sam dragon
6. sam minerva
7. bild ock form midgård
8. media midgård
9. film midgård
10 design dragon

Ska också läsa vidare på franska steg 3.

Nu hoppas jag verkligen på att jag kommer in på minerva för jag har ju hört att integningspoengen kommer att höjas kraftigt för att det är så många som ska söka. Men det känns kanska lugnt endå valde ju tillockmed på alla val så att jag åtminstone skulle komma in på en gymnasieskola fast jag har ganska hyfsade poeng. Men jag vill ju vara på den säkra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0