Öroninnflammation

Är fortfarande sjuk och nu har det typ blivigt värre.
Ett av mina öron har också blivigt konstigt,tänk om jag har öroninnflammation igen :( Fast det kan ju typ vara vaxpropp också. Jag tycker verkligen inte om att missa skolan. Idag missar jag ju hemkunskapen också. Fast det kanska var bäst så att jag inte smittar ner maten vi ska äta det vore ju inte så kul.

Ne nu ska jag typ gå och äta vitlök det lär ju vara bra mot förkylningar. :)



Ett ljus som hade nån sorts färg runt sig som tog eld. Fattar inte att de får sälja sånna ljus. Vi tog till ockmed bort veken ock ljuset brann endå. På bilden hålller den på att slockna det var en större eldflamma innan.
Fast det var värre då Idas ljus tog eld.

Kommentarer
Postat av: JD

det va ju inge bra ju :(

2010-01-20 @ 15:48:47
Postat av: ellen

Oj är du sjuk? Jag tyckte att jag inte såg dig på skolan, men jag trodde jag bara hade missat dig:]

Hoppas du blir frisk snart då :D

2010-01-20 @ 18:18:43
URL: http://ellenellenn.blogg.se/
Postat av: amanda

stakarn *:( saknar dig gumman<3

2010-01-20 @ 20:20:31
URL: http://gume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0