Skoter

Det blev lite sen uppdetering idag för internet jävlades med mig men sen fixa jag det med mina magiska händer på nåt mystiskt sätt.


När vi var i stenfors blev det en lång skotertur till Bygdsiljum för att äta på nåt ställe som jag inte minns namnet på.

Vid dagens slut hade vi kört ca 4 mil och vagen va riktigt jobbig då vi körde tillbaka till stenfors ,så när vi kom hem blev det att slänga sig på soffan och se på tv.





Min skoter,  Maries skoter, pappas skoter (Marie på bilden)



Oboy paus mitt på skoter spåret.



När vi kom hem så for jag och Elvis och åkte skridskor på skolan. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt de såg ut!:)

2010-01-18 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0