Tecknat

Nu har jag äntlige  fixat den nya designen. Det tog sin tid men det var det värt. Blev dock inte så nöjd med sladden men jag får se om jag får tid att fixa den sen.



Igår satt jag och ritatde och sen plötsligt kom jag på den brillianta idén att jag skulle prova göra en egen tecknad film ,eller animerad film. Jag började söka information om det på google och då hittade jag två olika frogram som man använder för att göra tecknad film anime studio och toon boom. Nu har jag fixat de två programmen så nu blir det till att göra tecknade filmer


Får lägga upp dem här på bloggen sen men det lär nog ta ett tag så ni får ha tålamod.



.

Kommentarer
Postat av: MAJS BAJS

haha sööt bild ^^

SEE U IN SCHOOL TOMORROWWWW :D:D AWESOMENESSSSS

hihi jag är en aning wiieeeerd (:!

2010-01-13 @ 20:28:17
URL: http://majnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0