Gymnasiet


Nu är det bara 5 skoldagar kvar sen blir det skolavslutning. På måndag så ska vi paddla nerför sävarån också så då är vi inte alls i  skolan och på torsdag är vi lediga. Tänk att vi alldrig kommer att ha lektioner i den här skolan nå mer, tänk att våran klass snart kommer att skiljas. Vi har ju träffats nästan varje dag i 3 år. Kära gamla 9A kommer inte att vara 9A längre. Känns läskigt att tänka så. Det finns så många jag kommer att sakna så att jag blir nästan tårögd. Men samtidigt så känns det skönt att gå vidare, träffa nya människor  ny miljö. Nu känns allt så gammalt, man har varit på samma skola i 3 år. Jag hoppas verkligen att det blir bra :)

Jag önskar alla andra 9or som ska börja gymnasiet lycka till!

Btw jag kanske ska spela gitarr på skolavslutningen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje???

2010-06-03 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0