Ovärda bilder



Egentligen så tycker jag att blider på blommor och eldar är skit tråkigt att titta på, ändå så tar jag bilder på dem och sparar dem trots att det är helt ovärt. Blommor ser ju typ likadana ut varje år och om 20år kommer jag nog inte att titta på bilden och bli glad för att jag får så många minnen för det är ju bara en blomma. Själv så tycker jag att det är roligare att spara bilder på människor. Bilder på blommor tar man typ bara då man inte har nåt bättre för sig. Egentligen så borde jag radera dem direkt då jag har tagit dom men det går inte för att man tänker att bilden blev bra men oftast är det inget speciellt för man har redan tagit jättemånga bra bilder på blommor. Bilder på blommor kan vara kul att visa på bloggen men för mig är dom helt ovärda. Finns väldigt många fotointresserade som inte tar bilder på annat än blommor men alla är ju olika. Tror nog att jag ska skära ner på fotograferingen av blommor som bara tar plats på datorn och är oftast inte är något att spara. Samma sak då man far och grillar varende gång så tar men kort på elden men hur kul är det att titta på sen ? Är inte heller nån höjdare på att fota blommor, har inte så bra utrustning för det.

Fast det är ju kul att fota allt men snart börjar det bli för mycket bilder på datorn och det är jobbigt att sitta och radera de ovärda bilderna sen så det är lika bra att jag inta tar några alls :P


Imorgon far jag till robertsfors och då ska Ida köra folkrace sen blir det Jlt, Brolle och wheels i helgen !!!!!!!!
Kommer bli awesomee!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0