Trött o blött



Typ den godaste klubban som finns!

Idag har det varit såhär fint väder. En perfect dag för att åka slalom. Det gick jättebra att åka idag ,har aldrig gått såhär bra att åka på hela året (har bara åkt 2gg i år men :P)

Efter en underbar dag i backen så kom jag hem och jag vet inte varför men jag kände mig helt pepp på att plantera något. Först så tog jag en glass och gick omkring och fotade lite ute i det fina vädret. Sedan började jag plantera. I år ska jag äta tomater jag har odlat helt själv. Sånthär är faktiskt ganska kul, eller allt som man gör me händerna är kul.

Är helt slut nu men jag måste försöka göra lite läxa ikväll. Har verkligen tappat bort mig i läxläsningen och skolarbetet. Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0