Chris martin



Anladningen till att jag fortfarande är uppe är ett jag har suttit och ritat denna i några timmar. Jag hade sånt flyt för jag provade en ny rit teknik och det funkade ganska bra. Bilden är inte helt färdig än men jag tänkte att jag skulla ge mig för att det är så tidigt nu :P Egentligen så tänkta jag gå och lägga mig innan jag började rita men jag blev så inspererad av en bild att jag tänkte att jag kunde börja lite på bilden men jag hade sånt flyt att jag inte kunde sluta. Det är inte ofta jag känner för att rita sånahär grejer så man får ju passa på.God natt eller ska jag säga god morgon :) Tänk att det är ljust ute såhär tidigt känns som sommar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0