Det finns många bajskorvar på toan


Bilder från igår

Blev inget inlägg igår men jag skriver det idag istället:
Igår så skulle jag fara och hämta Elvis på hans fotbollsträning på täfteborg så jag gick via gamla sävarvägen. När jag kom fram så såg jag ett lag med barn i Elvis ålder springa på planen så jag gick dit men jag såg inte Elvis och sen fick jag reda på ett det inte var Elvis lag så jag ringde pappa och då hade Elvis följt sin kompis hem för att de slutat tidigare. Så då var det bara att börja promenera för att hämta han där och jag visste inte ens vart han bodde så jag höll på att gå till fel hus men sen hittade jag. Denna lilla promenad tog 2h! Hade ju tänkte göra en massa läxa men jag för göra det ikväll istället, eller typ nu bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0