Rix fm festival



I torsdags var det ju rix fm festival och då bestämde jag och ida att vi skulle fara in till stan. Jag köpte några grejer bla skor och väska.Sedan träffade vi de andra. Nere vid scenen så var det jättemycket folk och när Darin och Ola kom så började alla tjejer skrika och hoppa. Jag kan inte förstå varför det va typ jättedrygt men men vad kan jag göra. Jag och ida såg en som såg ut som Jacob i twilight filmen han stod typ och lutade sig mot Ida HAHA . Kvällen fortsatte ett tag på stan tills mamma kom och hämtade mig och Ida  för att hon skulle sova hos mig tills fredag.

Kommentarer
Postat av: Ida

"Jag och ida såg en som såg ut som Jacob i twilight filmen han stod typ och lutade sig mot Ida HAHA"



Han va verkligen inte ful! ;)

2010-05-30 @ 17:07:43
URL: http://pellersson.blogg.se/
Postat av: Ida

sv:HAHA! Jadu Rebecca du e ju som du vart ;)

2010-05-30 @ 20:30:16
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0