Grattis pappa

Det var ett tag sedan jag bloggade men nu kommer några bilder från helgen.

I fredags så fyllde pappa 44år och då förljde jag med till stenfors. När vi kom dit så hade jag och Elvis springtävling fram  till huset (Elvis vann) Väl framme började jag och Elvis sätta ihop studsmattan det var jobbigt att sätta ihop den för att den föll bara isär men tillslut gick det. Då var det bara att hoppa, vi tog några hoppbilder på varann också.



På Lördagen fick jag klippa gräsmattan och den är ganska stor men det är tur att vi har en såndär traktor, synd bara att den går så sakta. Senare kom några kompisar till pappa och då blev det go fika som Marie hade bakat. 




Födelsedagsbarnet själv


Efter  Fikat hämtade mamma mig för att jag skulle fara på kulturnatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0