Hitler fyrkant

Idag har jag ritat på på skolan. Typ första gången de händer. Jag tänkte egentligen bara rita svamp bob men när jag skulle rita en skugga under näsan och sen så blev det fel. Så då tänkte jag att det kund bli en musch istället . en Hitler musch. Att framställa Hitler som svampbob är kanske inte det vanligaste. Hitler var ju en hemsk person och svamp bob är ju en tecknad figur i ett barnprogram.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna teckning. Kanske bara att det bar en tokig mix ev en ond och en god person. Denna bild är kanske som propagandan som Hitler sände ut för att få folket med sig. Han framställde sig som en god person som ville folkets bästa.
Hoppas inte någon tar illa upp av denna bild ^^
Nu ska jag oce Ellen gå och hämta biobiljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0