LP spelare



Nu har mitt rum blivigt lite mer café station än Whaynes coffe som det var  förut. För er som inte riktigt förstår vad jag menar när jag säger så kan jag säga att Waynes coffe är ett mer opersonligt cafe som är inrett modernt och tråkigt. Café station är ett cafe som är mycket mysigare, mer gammaldags goare fika som har hembakad morotskaka istället för den köpta som finns på Waynes.

Jag har fått en LP spelare av pappa som jag är jätteglad för. Det är jättekul ett spela skivor på LP spelare. Det är som en annan sak än att spela digital musik. Musiken på LP känns som mer riktig. Dock så har jag bara en LP skiva ännu och inga högtalare än men det skall köpas. Sen så har jag möblerat om och tagit fram  de saker jag förr gömt för att de var gamla och passade inte in i mitt ''moderna rum'' men nu så har jag sett det fina i lite sjabbighet och gamla saker. Skymaskinen och den gamla radion från farmor har också tagits fram.

I måndags så var jag och ellen på indiska och då hittade jag en rökelse som luktade precis som en godis jag brukade äta då jag var liten så jag köpte den och nu luktar det jättegott i mitt rum. <3

Har dessutom upptäck Bob Marley. Hade inte tänkt på att han var så bra. Han spelas för fullt. Kreativiteten flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0