Nattvandring till Jimmy



Tycker att dessa foton skapar en viss känsla. De är suddiga, tagna med inbygd blixt mitt i natten utan nån som helst tanke förutom att bevara det trevliga ögonblicket. Endå så tycker jag att dessa bilder är mycke finare än många andra. All denna operfekthet gör att de blir perfekta i sin helhet. Det gillar jag. Allt behöver inte vara nytt och fint helatiden.

Dessutom så har det snöat idag, jättemycket och jag hoppas att snön kommer att ligga kvar. Tänk om man hade haft en hel vinter utan snö. Det hade varit så deprimerande. Allt är mörkt o lerigt och regnigt och kallt. MEN om man endå inte gillar snö så kan man spela Bob Marley istället för att åka Bob ute i snön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0