Harry Potter

                

Som ni kanske vet så har ju harry potter and the deathly hallows haft premiär. Den näst sista filmen. Det känns nästan lite sorgligt att snart så kommer det inte en ny harry påtterfilm varje år.Det kommer kännas konstigt nu när det har varit så en sån stor del av mitt liv. Man har ju som växt upp med Harry Potter. Jag kommer ihåg då jag skulle se den första Harry Potter filmen på bio med mamma. Jag hade nyss fyllt 7år och på bion så frågade de mamma hur gammal jag var, DÅ SA HON ATT JAG VAR 6år. Filmen var från 7år och jag var ju 7 det vara bara mamme som inte hade vant sig vid att jag var 7. Sen så komm hon på att jag var 7 och försökte säga det men de trodde henna inte(det måste ha verit en riktig surkärring som sålde biobiljetter den dan) Då fick inte mamma köpa biljette(vilket jag tycker är väldigt kostigt eftersom att en mamma borde ju veta vad hennes barn klarar ev att se för filmer, jag menar ett år hit eller dit spelar väl ingen roll.)

Det slutade med att morfar kom och köpte två biljetter så gick vi in och såg filmen endå. :)

Just nu på engelskan håller jag på att läsa den första Harrry Potter boken. Får nästan ta och läsa alla böcker nu när den sista filmen kommer snart. JAg ska nog fara och se harry potter på bio nån dag också, Fick en gratisbiljett av banken en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0