Våren är här! (om några månader.....)

 

 

Jag fick såna otroliga vårkänslor då jag tittade igenom några gamla bilder. Det är det jag gillar med att fota. Man kan få tillbaka en massa bra känslor man hade då bilderna togs. Minnas att våren kommer. Man glömmer nästan bort att det finns en sol nånstans där uppe nu när det är mörkt då man far till skolan och då man far hem. Man hinner nästan inte får se solen alls.
,
Tänk er då snön börjar smälta, Solen är uppe längre, gräset börjar växa lite vid husväggarna. Man äter sin första mjukglass och går ner till kajen. Det är vår, det är det jag vill ha just nu. Massor av solsken. Sen så tycker jag att man tar de finaste bilderna på våren.
.
Men nu när det är vinte så får man göra det bästa av situationen. Det är snart jul, frysen fylld med lussebullar och klementinerna är som godast. SEN SÅ PEPPAR JAG INFÖR SNOWBOARD SÄSONGEN !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0