Björklund fotograferar

Idag innan svenskan blev det innebandy och fotografering i klassrummet. Andreas blev också frälst av min kamera och gick runt och tog massor av bilder. Detta är resultatet. Idag ska vi får sluta tidigare för vi har ingen idrott nu sitter vi bara och väntar på att börja sista lektionen och sen ska stanna på stan med Ida !! :D Ikväll blir det Daniel och imorgon ska jag fara till Göteborg med kompisar! :D Å jag längtar efter alla mina Stockholmare, Göteborgare, Finländare och Skåningar. Hoppas att nån spanjor också kan komma.:)
Blir nog ganska lite uppdatering i helgen för att jag kommer nog inte ha så mycket tid till det i Göteborg men kameran är laddad och klar så en massa bilder blir det nog.

Får se om jag hinner uppdatera nå mer innan jag far. :)

Kommentarer
Postat av: ellen

det är jättebra att du börjat blogga igen! :D

hade bra i göteborg^^ Fast du missar all snö som kommit här i ume. Det är typ en decimeter!

2010-10-22 @ 23:49:31
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0