NTI LAN

 


Nu såhär i början på lovet så har jag varit på NTI lan med en massa härliga personer. Känner mig ganska sliten nu för att jag har varit vaken nästan hela tiden sen kl 7 på morgonen i fredags. Slumrade till i cirka 2 timmar en gång. Annars har jag suttit och stickat en vante, ritat denna teckning och sett på film pratat mm. Det har varit väldigt roligt att vara här i alla fall
.
I fredags var det mycket mer folk här som sedan for hem på lördag morgon för att sova.Så nu är det bara vi härdade lanare som fortfarande är kvar. Känns ganska trevligt att ha skolan helt för oss själva. Ska nog inte sova nåt förän jag kommer hem.
Kan bli lite glesare uppdaterng nu när det är lov och man har fullt upp med alla aktiviteter man kan hitta på så ni får titta på denna bild istället.Jag brukar vanligtvis inte rita manga. Jag föredrar att rita mer verklighetstroget fast ibland så får jag infall och vill prova nåt nytt. Glömde att spara steg för steg bilder men det är inte så viktigt:P Ha re bra!

Kommentarer
Postat av: jocke

Helvete va bra du ritar O.O

2010-11-17 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0