Varför alla dessa siffror?

Prickar hit och prickar dit allt är bara en jävla massa skit. Som när man bloggar på tom mage och då man äter gräset i hästens hage. Varför räkna så mycket matematik när du kan sitta och kolla på din bloggstatistik?Istället för att räkna ekvationer kan du som många andra sitta och äta en massa makaroner. Det finns massor av ting att göra istället för att på mattlärarn höra. Plus minus noll här har du ingen koll. Saken är den att fast du tuggar på dina makaroner och skiter i dina tråkiga lektioner så finns det många fler funktioner med att kunna matematikerns stora ekvationer.

Jag blev så arg på matematiken att jag ville riva sönder hela skiten. Men som tur är så är jag en lugn och sansad person så att jag började rimma på min ekvation. Inte ofta jag får såna här infall, jag är egentligen ingen riktig poet jag är bara en stor estet.

Den här låten är jättebra. Den är som så fin och vacker. Jag vill också kunna göra så här fina låtar. Jag tycker verkligen inte om alla vanliga radiolåtar man blir så less på dem. Jag bryr mig verkligen inte om texten i låtarna egentligen. Jag tycker bara om känslan i själva musiken. Jag tycker särskilt mycket om att lyssna på gamla låtar som jag lyssnade på då jag var liten, man får som så många minnen av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0