Angelina Jolie

Nu har jag gjort håret också. Det är verkligen svårt att göra hår för det är inte lika kul som att göra ansikten och sen så gör man oftast håret sist så då är man trött och less. Måste verkligen öva på ett göra hår och skaffa lite fler färger. Egentligen så är bilden klar och jag har gjort en lila bakrund till den men bilderna jag tog såg så konstiga ut så jag vill inte lägga upp dem. Jag ska försöka fixa så att jag kan koppla in scannern till min dator  så blir inte färgerna så fel jämfört med att ta en bild.

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Fy så snyggt!! :D Du är verkligen skicklig med dina ProMarkers du.

Ifall man inte ser att det där är Angelina Jolie är man blind.

2011-04-04 @ 00:07:27
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Hur många hudtoner har du? :) Den enda hudfärgade jag har är "Dusky pink", så några porträtt blir det inte för min del.

2011-04-04 @ 00:49:48
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0