Folk kök

Idag så var jag och Ellen på folk kök. Jag cyklade dit från Daniel. Jag älskar verkligen att cykla. Det är mycket roligare än att åka buss.
.
Maten på folk köket är alltid veganiskt och  kostar bara 25 kr och då får man ta så mycket man vill. Det är bra och oftast äre det jättegod mat men idag så var den inta lika speciell. Det var lite mer vanlig mat och det fattades färska grönsaker och bröd tycker jag.  Men det var gott endå. Egentligen så gjorde jag det här inlägget för att jag gruvar mig för att der första strecket med promarker på min teckning. Men nu blir det av. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: ja men de e ju för o va snäll.

Ja du få ta bilden :)

2011-04-03 @ 19:07:24
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0