Som det konstiga konstverket

Att måla var verkligen svårare än jag trodde, tur att det är lätt att målaöver då man gör fel. Men det var riktigt kul men jag lyckades göra slut på all min vita färg så jag tog alla färg klickar som fanns på kartongbiten och smetade ut lite här och var på målningen( därav allt det svarta på målningen)
.
Jag hoppas att ni inte förväntar er att det färdiga resultatet blir ett fantastiskt konstverk för detta är faktiskt första gången jag målar en riktig målning. (om man inte räknar med hästarna jag målade med oljefärg då jag var 6 typ och en grävling jag målade då jag var 12) Imorgon ska jag köpa en riktig tub med vit färg. En stor tub istället för de små fjuttiga som jag hade.
Nu ska jag göra nåt annat hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0