Så skapar ni detta

Hoppas detta hjälper er litegrann. Dodge tool och burn tool är verkligen det mest användbara verktygen i photoshop tycker jag. Det är där allt det magiska händer jag upptäckte de ganska nyss och sen dess har jag använt de på alla bilder. Vet inte om jag vara så bra på att förklara och det här var en ganska enkel redigering men om ni inte fattar får ni bara fråga :) 'Det är otroligt vad mycket grejer man kan göra i photoshop och andra redigeringsprogram.
.
Nu ska jag gå och uppfinna subwaykakor :)

Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

Hej

Vad häftig bilden blev



ha de bra

2011-04-18 @ 12:58:39
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0