Elvis 7år

Idag så fyller Elvis år och det firades med presenter och tårta till frukost. Imorgon så är jag ledig från skolan och sen så kommer Daniel hit och till täfteå och på lördag så blir det kalas för Elvis.
.
Jag har haft ett litet uppehåll i datoranvändandet på kvällen och detta har gjort så att jag han med en massa saker jag inte skulle hunnit om jag suttit vid datorn hela kvällen. Men nu blir det väl uppdatering igen. Ska nog ta lite fler bilder också. Nu så sitter jag och pratar med min söta Idapida som har bönat och bett efter ett inlägg så detta är till dig Ida.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh känner mej hedrad (a)

2011-02-10 @ 23:46:35
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0