Från Daniel till Ida

Jag saknar mitt objektiv så mycket.

Igår då var jag med Daniel därför så uppdaterada jag inte. Men jag kan säga att mitt inte äta så mycket socker projekt går väldigt bra. Men en sak som är mycket bättre än det är att imorse så tog jag och Daniel en promenad till OK för att hämta min skateboard :D Den var awesome och jag är sjukt nöjd över truckarna. Men vi hade ett stort problem med verktygen som man behövde för att skruva ihop den. Vi hade nämigen inga verktyg men strax efter att Daniel farit hem så lyckade jag skruva ihop den på annat sätt :D Nu så ska jag gå och duscha man måste ju vara ren o fin då man ska fara och hälsa på sin älskade kusin <3

.

Sen så hoppas jag att Ellen är jävligt pepp på att följa med och åka bräda till veckan. Btw du har fortfarande din snowboard hos mig :P   Hejdå!


Kommentarer
Postat av: ellen

ÅÅH! jag ÄR jävligt pepp på att åka! det var jättelängesen verkligen. (R)(R)

2011-02-20 @ 18:32:51
URL: http://vikstromellen.gmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0