Glad alla hjärtans dag

Därför har detta varit den bästa dagen på länge:
  • Min efterlänktade sketeboard nu är beställd och påväg hem till mig just nu.
  • Skolan serverade gratis chips, festis och gelehallon.
  • Ni minns väl att min cykel blivit öveöverkörd? (läs HÄR) Idag så fick jag en sprillans ny cykel GRATIS i den nyaste modellen. Bild kommer senare.
  • Jag firade alla hjärtans dag med underbaraste daniel.
  • Idag åt jag semlor.
Nu så ska jag sova så att jag är pigg imorrn då det är matte som gäller hela dan för vi har prov på torsdag och därför kanske det inte blir nåt inlägg. Men man vet aldrig ;)

Ursäktar för den minskade uppdateringen idag jag se att det är extra många som har läst idag men jag har ganska mycket i skolan just nu så man måste prioritera ibland :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast jag tycker inte det är att fuska. Jag menar, man får ju äta vad man vill. Jag skulle kunna äta blodpudding om jag ville och ändå kalla mig vegetarian. Eller jag menar, man måste inte stoppa sig själv i ett fack liksom. Men jag tycker hur som hellst att gelegodisar är äckliga så jag vill inte äta det ^^



Din alla<3dag verkar ha varit jättefin föresten! alltså verkligen. (Y) :) Plus att om man får gratissaker på draggen så får man inte klaga :D

2011-02-15 @ 10:49:01
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0