hur ofta tar jag sånna här bilder ?

SVar : Aldrig detta va första gången:P Brukar inte göra så mycket ståhej för att ta kort på en blomma. Men nu äre gjort. Är ganska nöjd med resultatet. Och jag tycker att blomman är fin.
.
Tänk att för ett år sedan så hade jag nästan aldrig redigerat bilder eller över huvud taget brytt mig om att ta snygga bilder. Allt jag ville göra då var att fånga ögonblicket på bild och spara det. Tog inte bilder särskillt ofta heller. Det var nog först då jag startade bloggen som jag började ta med mig kameran överallt och redigera bilderna. Nu älskar jag det. Det känns också som att jag har förbättrats ganska mycket på ett år. När jag tittar bakåt i arkivet så tänker jag ibland: VA fan tänkte jag på?
Jag ska iallafall göra lite matte nu hade jag tänkt. Det är bara lite synd att det är så kallt inne att jag inte kan koncentrera mig.Men jag får ta på mig varmare kläder helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0