Jorden går under år 2070?

En kväll då jag skulle sova så började jag bläddra i min mobilalmenacka. Jag höll bara ner knappen och lät den bläddra av sig själv.Jag undrade om almanackan skulle ta slut eller om de hade gjort nån special finess så att den var oändlig.Tillslut så kom jag fram till slutet. Ni vet ju att maya indianernas almenacka slutar år 2012 men vet ni va , dom har fel för att min mobilalmenacka slutar 2070. Det är då jorden verkligen går under.Mayaindianerna kunde bara inte räkna längra än till 2012. Men om jorden går under 2070 så är det ju iallafall inget jag behöver oroa mig för nu iallafall.
Haha va ful jag är hoppas ni inte tar de seriöst :P Men det visar lite på att folk verkligen tror att jorden går under bara för att mayaindianernas almenacka sluta då. HAHA Helt sjukt

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Spännande! :P Eller så antar de att du inte kommer ha kvar den där telefonen längre än till och med 2069. ;)

2011-02-02 @ 21:28:44
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: smarta personen

men , smart! xD när de gått några år så kommer de äldre åren inte finnas och då finns de längre än 2070... tänkte bara upplysa dig om de..

2011-02-03 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0