Le fabuleux destin d'Amélie Poulain

Detta är en film jag tänker se ikväll. Om inte en annan dag. Den är fransk och blev tipsad om den på Ellens blogg. Det är som att jag börjat tycka om franska och frankrike sen jag var på språkresa där. Innan språkresan så hatade jag franska, det var mitt värsta ämne och jag gillade inte heller något som hade med frankrike att göra. Nu så läser jag inte änns franska i skolan och det känns inge bra så om det är en fransk film på TV så ser jag den. En av mina favorit filmer C.R.A.Z.Y är på franska. Och den här filmen tänker jag förståss se utan text.

Kommentarer
Postat av: ellen

och dom blev goda också!!! :D:D

Ja se den! Alltså du kommer verkligen inte ångra dig. Den är så himla fin. Fast få inte för höga förväntningar nu. He. För då kanske den inte lever upp till dom. (A)

Jag har börja älska allt som har med frankrike å göra. Jag vill börja läsa franska faktiskt :] jag kanske gör det i 3:an..om jag orkar. Annars lär jag mig det ändå. utanför skolan liksom.

2011-02-13 @ 20:30:25
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0