Mina två homosexuella katter

Ja det som står i rubriken är faktiskt sant. Jag tycker att det är bra att de har kommit ut ur garderoben. Inte för att de varit i någon garderib direkt men dom brukade para sig i soffan. (Det är två han katter för eran vetskap) Men för något år sedan så tror jag att tiger (han till höger) insåg att han var bisexuell för att han började göra kattungar med Selma (våran katt mamma) Eller så kände han mest att han ville ha små kattungar att ta hand om. Han är faktiskt en jättebra pappa.
.
Jag tycker att det är bra att de är små katt bögar och att de vågar visa det för det är ju inte något som är konstigt eller så. Jag älskar mina katter och jag älskar att de är bögar och bi och allt vad det är, jag älskar alla kattungar och  jag älskar att jag fick in jättemånga perenteser i det här inlägget, ovanligt med bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0