Billys PANNKAKOR!

Detta var dagens middag. Billys PANNKAKOR. Ni skall veta hur förvånad jag blev då jag tog fram dem tidigare i veckan och upptäckte att det var pannkakor när jag alltid trott det det var pizzor i dem. Åt den med äppelmos idag. Den var ganska god fast de snålade lite på sylten sen så är ju hemlagat alltid godast. Men den med choklad smaka rent av bajs då jag smakade den tidigare i veckan. Den gick typ inte å äta fy å fan för den säger jag bara.

.

Känns som att man börjar bli ganska blogg beroende då man börjar fota sin mat.


Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design&Foto

Svar: Tack! Nej har redigerat just dessa och ljusat upp en aning men var bra ljus ute just den dan ändå faktiskt :)

2011-01-17 @ 20:55:48
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0