Created to create

Jag kände mig inte så inspirerad idag.Vet inte vad det kan bero på. Kanske var det för att jag hoppades att vi skulle ha skridskor på idrotten ute i solen. Men sen så blev det teori. Läxorna svämmar över och solen är borta.

Men nu när jag inte har haft någon inspiration så har jag försökt att få det. Då hittade jag den här bloggen LÄNK . Tänk så fina bilder man kan ta.

 

Men nu känns det som att det var jätte längesen jag ritade på riktigt. Det känns lite tråkigt men jag har inte tid. Och då det är mörkt ute helatiden så känner jag inte för det heller. Så vad ska man göra ? Jag får väl se om inspirationen kommer tillbaka snart. Men oftast brukar den komma vid fel tillfällen då man inte har tid att rita.


Kommentarer
Postat av: ellen

den heter pineapplecheesecake.tumblr.com :)

men det går inte svara på komentarer där om man inte själv har en tumblr sida..

2011-01-27 @ 15:53:13
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0