Före och efter

Idag så bär det av mot stan med Ellen sedan bilr det att åka skidor på bräntberget. Det blir kul fast jag känner mig ju lite sjuk.Fast jag får väl ta det lite lugnt.
.
Jag hoppas att ni blir inspirerad av vad man kan göra i photoshop av en ganska tråkig bild. Resultatet kanske inte blev enastående men det blev iallafall bättre än orginalet och det är ju det som räknas.Det var ju trots allt bara en enkel redigering. Men nu måste jag nog hoppas in i duschen så att jag är ren och fin då jag ska vara med Ellen.

Kommentarer
Postat av: ellen

hehe, jo jag tror de va en troktumlare för de sa nån till mig. typ.

De va lite synd att jag började blöda på knät när jag var där inne. Va läskigt för den som ska typ toka en vit tröja och tar ut en vit tröja med blodfläckar :o. Fast de kanske inte var såå mycket blod, men kanske.

2011-01-05 @ 23:00:12
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: Ada

Oj! Jag hittade en kommentar du skrivit den 21:a november på min blogg jag inte tror jag sett, (isf har jag glömt det) och nu måste jag ju svara på den!



Du skrev "Du tar väldigt fina bilder man blir så inspierad :D Tänker du gå media på gymnasiet eller ?"



sv; Tack så mycket, åh detsamma! Jag tror faktiskt inte jag kommer det. Men vi får väl se :)

2011-01-05 @ 23:18:30
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0