Hoppas att morgondagen blir en solig dag.

Jag ger upp mitt försök till att räkna matte.Det är bättre att jag är pigg på skolan imorgon istället. Sen så fattade jag typ ingenting så jag måste prata med min mattelärare imorgon.

.

Är det bara jag som tycker att det är tråkigt att gå och lägga sig? För mig så känns det verkligen som slöseri på tid. Jag vill ju vara vaken och göra en massa saker. Men att inte sova på en natt är också slöseri på tid.DÅ är man så trött dagen efter och då blir den dagen förstörd. Jag ska nog läsa Harry potter and the chamber of secrets innan jag somnar. Måste ju komma ikapp Daniel som är inne på tredje boken;) Det va typ längesen Ellen var på stan sådär som förut jag hoppas verkligen att det blir nån skateboard på torsdag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0