Jan banan gick på stan köpte sig en julegran

Att sova är slöseri på tid. Fast om vi inte skulle få sova så skulle vi inte drömma.

.

Jag gillar att drömma konstiga drömmar, sånna som man skrattar åt då man vaknar. Ibland så är det så verkliga att man inte kan skilja på om det är dröm eller verklighet. Det hände mig då jag var i thailand en gång. Vet fortfarande inte om jag drömde eller om det var verkligt. Fast jag hoppas att det vara en dröm annars hade det varit pinsamt.God natt.

.

Lite random inlägg men egentligen så ville jag bara visa att vi har bananer hemma och att jag tänker äta upp dom.


Kommentarer
Postat av: Natta

haha! Kommer man nånsinn få veta vad som hände? ;D

2011-01-17 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0