lyckan av snälla busschaufförer

Såhär glad blev jag då jag klev på bussen till Täfteå och busschauffören lät mig åka gratis. Där sparade jag 16kr. Detta är inte första gången jag fått åka gratis då hon har kört. Det har hänt ganska många gånger och man blir lika glad varje gång. Men varför låter hon mig åka gratis och låter de andra betala? Är jag hennes favorit passagerare? Eller är det kanske så att hon låter alla som säger hej när de går in på bussen åka gratis nån gång ibland?
-
Det är ett mysterium som jag aldrig lär få veta. Hon är min favorit buss chaufför iallafall. Men jag har nog tjänat några hundringar på hennes välgörenhet. Det uppskattas nu får jag ju pengar över till att skapa fred i världen och utrota hunden åt alla de stackars barnen i afrika. Det är ju klart att jag investerar i nåt som gör mer skillnad i världen än att köpa biljetter till urkult,eller ? ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej kul att du är med i veckans blogg v.5 , tävlingen kommer avgöras på söndag, ( kommer säga till då ) lycka till ! :D

2011-01-31 @ 06:45:59
URL: http://tarajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0