Nu har jag gått och blivit förkyld

Före och efter
Detta måste vara den skyldige. Undra vad han smider för ondskefulla planer.

De två senaste dygnen har jag och Ida verkligen sett en massa filmer. Det är sånt men ska göra på jullovet. Se film, äta apelsiner och sova.
.
Filmer vi har sett:
.
*You again
*Sementry junktion
*Angels and demons
*An edukation
*Alice in the wonderland
*Scott Pilgrim vs the world

Jag kan säga att filmerna i överlag var bra bortsett från Scott Pilgrim vs the world. Som enligt mitt tycker var alldeles för konstig, påhittad och oseriös. Det var typ en blandning mellan en serie, dataspel och film. Det blev för mycket helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-05 @ 05:04:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Å, jag tycker Cemetery Junction är jättebra!

2011-01-11 @ 20:59:36
URL: http://snygfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0