Sovmorgon till kl 12

Idag efter skolan så somnade jag och sov jättelänge. Fattar inte att jag va så trött. Kanske är det för att jag är så kall? Det har inte varit en hård dag idag direkt. Slutade typ en timme tidigare för jag skulle fara till sjukgymnasten för att jag har ont i ryggen.
.
Jag är verkligen less på att ta bilder i vintemörkret. Kanske därför jag mest redigerat gamla bilder från i sommras på sista tiden. Har nästan inte tagit några bilder den här veckan. Inte förra veckan heller för den delen. Men imorgon ha jag ju sovmorgon till kl 12 så då kan jag ju ta lite bilder då det är ljust om jag vill.  '
.
Förövrigt så är bilden tagen av min kompis Ellen. Fast jag har ju såklart redigerat den lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0