Det finns alltid flera sidor av en bild

Dom är likadana fast ändå olika. Jag gillar den varma känslan och den inte så stora kontrasten på den övre bilden. Det får den att se lite mer gammal ut. Den ger bilden en annan sorts karaktär. Den nedre bilden är lite kallare men också fin. Vilken gillar ni bäst ?

Dagen började väldigt bra idag. Vaknade tidigt gick på morgon promenad med Daniel och insåg att det inte var några moln på himmelen trots att inte solen gått upp än. Därav den isande kylan på -24 grader. När solen hade gått upp så gick vi ut en gång till. Det är då man riktigt inser hur fin vintern egentligen är och jag grämte mig över att jag hade kameran hos pappa. Dock så försvann dessa känslor då jag skulle åka buss till pappa och bar på en 100kg tung väska fram till busshållplatsen för att inse att bussen jag tänkte ta endast går på sommarlovet. Det blev 1h i isande kyla och jag bestämde mig för att jag hatade vintern och den störda personen som gjort busstid tabellen.


Kommentarer
Postat av: isabelle

du tar sjukt fina bilder!

2011-01-17 @ 20:10:09
URL: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0