EN FESTIVAL I TÄFTEÅ....

I lördags så var vi på täftefestivalen.jDe här var bra. Men ida ville inte komma den svikarn så jag for hem.Då for vi och grillade pinnbröd och åt chips hela natten. Jag smakade Dr.pepper för första gången,konstig upplevelse.
Sen chillade vi hos palt med te och dansmatta. Mina skills från mellanstadiet hängde kvar sen cyklade jag och Daniel i morgon ljuset. 
Vi blev väckta av David och Djörn som ville bada men istället så for vi alla till mariehem och mötte Palt distriktsmästran i schack. Han vann...

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 06:26:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0