NYTT OBJEKTIV

Idag så for jag äntligen och köpte mitt efter längtadet objektiv. Det blev en sigma 30mm 1,4 så nu är jag 4200 kr fattigare men som tur var så fick jag rabatt på 400kr. Men det vare värt för jag är otroligt nöjd. Valde att köpa 30mm istället för 50 mm för att jag tycker att det blir för "insomat" med 50mm. 
Det var en otroligt varm dag idag. Häggen luktar gott och jag tror att jag har bränt mig lite.
Efter skolan så fortsatte målandet. Det börjar ta sig men man blir hemskt trött.
Tur att man då hittade en svalkande loka med vatenmelonsmak. Ni kan räkna med att jag kommer att fota mycket mer nu.:)

Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

gillade den första bilden väldigt mycket, vackert ljus i den.



ha de bra

2011-06-09 @ 00:08:22
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0