Arga hotbrev

Imorse så var jag så less på att vara utan objektivet att jag nästan hade tänkt skriva arga hotbrev och bränna ner cyberphoto lagret.. Fast nä. Men istället så hände en fantastisk sak, en kille från cyber photo ringde och sa att mtt objetiv hade kommit tillbaka och att objektiv ringen var bytt. Jag blev så glad att jag slängde mig på min rosa cykel med myffins sadel och trampade iväg i slask och vårsol.
Killen som jobbar i affären brukar ge mig gratis godis.
Men jag köpte inga promarker pennor, istället så gick jag in på plantagen och tittade på fina blommor och köpte plantjord och tomat frön. Jag köpte körsbärs tomater för att det känns som att de skulle bli klara fortare än vanliga.
Nu hittar objektivet fokus även i fart och det fungerar suveränt!
.
Livet var på topp tills jag tänkte fara och hälsa på mormor och morfar på vägen hem och upptäckte att de inte var hemma och att mormor hade blivit inlaggd på sjukhuset igen... Men hoppas det blir bra.
.
Fast nu över till nåt roligare. JAG HAR JORDGUBBAR I FRYSEN SOM JAG TÄNKER SMASKA I MIG NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0