FACEBOOK

 

 

 

Bilder;weheartit

 

Jag gillar inte facebook. Ändå så går jag in där varje dag för om jag inte går in så missar jag alltid nåt. Men då man sitter inne på facebook så sitter man bara och slösar en massa tid. Man läser statusar som är helt ovärt vetande. Folk tror att de förändrar världen genom att gilla olika grupper. Facebook är egentligen ganska ovärt, här med lovar jag mig själv att jag aldrig mer ska sitta inne på facebook och slösa bort en hel kväll. Ni som inte har facebook är starkare än vad ni tror.

.

Bloggar det är en helt annan sak där kan man läsa om intressanta saker och titta på fina bilder. Fast ibland finns det vissa likheter med bloggar och facebook.

.

Kommentera gärna med era åsikter.


Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Hund som simmar??

2011-03-18 @ 18:50:52
URL: http://klarawestby.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vaffan, har du blivit vuxen ? Fejan RuLeZ.

2011-03-19 @ 18:23:58
Postat av: palt

de är faceroll bara ta bort allt på din profil vänner, bilder, etc. etc.

2011-03-19 @ 19:37:28
Postat av: natalie♥ [foto]

gud facebook är så himla jobbigt, man sitter bara och klickar på startsida knappen hela tiden typ och tror att nått ska hända, haha :(

fina bilder och fin blogg förresten:)

2011-03-21 @ 23:53:19
URL: http://natalien.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0