Inköp jag inte brukar göra

Idag så köpte jag några fina fjädrar från konstnärs shopen så att jag slipper göra hål i dunkuddar och jackor för att få fjädrar vilket jag gjorde igår. Dom blir fina till drömfångarna.

 

.

Men med ett inköp så följer oftast ett annat. Ett ett helt oplanerat inköp var att köpa promarker pennor i hud toner. Nu skall här ritas!

.

Men för att kunna rita behövs också pappar så jag köpte det här speciella papperet som inte suger opp färgen lika mycket från promarker pennorna.

.

Och såhär ser jag ut då jag är glad har lite att göra och spänner upp ögonen så mycket jag kan.
Idag så tänker jag också se 100 saker att göra innan man dör på5an kl 21.00. Men först så blir det läxor...

Kommentarer
Postat av: alice

kul shopping :)

2011-03-01 @ 20:35:44
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0