Justin Bieber

Nu är den klar såhär klockan 4.42 på morgonen. Jag fattar inte varför jag alltid vill rita på natten. Fråga mig inte om varför jag valde att måla av Jutin Beiber jag är inget fan av han precis det har bara varit så mycket snack om han den senaste tiden. Jag tycker att man kan se vem det är men jag kanske har stirrat på den för länge:P Vad tycker ni ?Jag ska nog ta en till bild på den imorgon då det är ljust så att färgerna blir rätt.
.
Det går framåt med promarker ritandet iallafall. Fast det fattas fortfarande en massa färger för att det ska kunna bli riktigt bra men jag får väl köpa pennor eftersom . Jag skulle vilja ha en massa gråa pennor i olika nyanser också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0