Ny layout

Nästan hela kvällen har gått åt till att fixa en ny layout till bloggen.Men än är jag inte klar fast det känns som att det får vara nog för ikväll. Jag ska nog byta ut bilderna sen för nu blev designen nästan bara svartvit och livlös. Jag ska försöka fota några färgglada bilder till den. Men det här duger väl tills vidare, jag ska bara justrera lita mer saker först.  Det känns verkligen som att jag lär mig jättemycket varje gång jag ändrar designen.
Och jag hoppas att det inte blir nåt konstigt på andra webbläsare än google chrome för sånt kan ju hända, ni får säga till om det är något jag borde ändra på och gärna ge mig lite tips :)
.
Här är en av mina fina katter iallafall som snart ska bli pappa.

Kommentarer
Postat av: deniceW

åå va bra det blev! Jag vill oxå ha sådär olika kategorier ovanför inläggen. Hur gör du? Har du tid och möjlighet å hjälpa mig med något snyggt?

2011-03-15 @ 14:42:04
URL: http://abinitioadfinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0